Audyt SEO

seo, google, search

Czym jest SEO

SEO ang. Search Engine Optimization to w tłumaczeniu działania optymalizacyjne pod silnik wyszukiwarki. Jest to proces ukierunkowany na poprawę widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwarki. Proces SEO nie ogranicza się jednak jednie do poprawy procesu optymalizacji witryny. Jest to poprawa witryny pod względem technicznym ale również rozbudowa jej treści i budowanie bazy linków odsyłających do naszej strony internetowej.  

Na czym polega audyt SEO strony internetowej lub skepu

Audyt SEO można określić jako kompleksowe sprawdzenie strony pod względem tego czy jest ona prawidłowo dopasowana do obecnie obowiązujących algorytmów Google. Po wykonanym audycie otrzymają Państwo dokument, w którym będę opisane wszystkie zalecenia, porady oraz uwagi będące wskaźnikiem do dalszych działań. Opiszemy co należy lub powinno być wprowadzone na Państwa stronie internetowej aby jej pozycja zaczęła wzrastać w naturalnych wynikach wyszukiwania i zwiększyła w ten sposób ilość wejść potencjalnych klientów.  

search engine optimization, seo, digital marketing

Dlaczego warto zlecić audyt SEO strony internetowej

Niekiedy bywa, że przy budowie strony internetowej na wskutek niewiedzy lub zaniedbań lekceważy się zasadnicze segmenty powiązane pośrednio lub bezpośrednio z SEO. Podczas wykorzystywania strony zastanawiamy się dlaczego, wykorzystując wszak najskuteczniejsze narzędzie marketingowe, nie zdobywamy nowych kontrahentów. Proponowany przez nas audyt pomoże te błędy wskazać i wyjaśni co należy jak najszybciej naprawić a jakie obszary wymagają zwrócenia uwagi.

Co sprawdzi audyt SEO:

  • wszelkie elementy na Państwa stronie internetowej istotne pod względem SEO,
  • oceni mocne i słabe punkty strony,
  • przedstawi wskazówki dotyczące możliwości poprawy niewłaściwego elementu.
search engine, google, browser

Audyt SEO w zależności od rodzaju i budowy strony internetowej potrafi być bardzo złożony. Witryny internetowe to skomplikowane bazy zawierające wiele czynników ważnych nie tylko dla osoby odwiedzającej, ale również dla robotów wyszukiwarek i mających znaczenie dla SEO. 

Dobrze przeprowadzony audyt SEO jest przejrzystą instrukcją do wprowadzenia zmian, które bardzo szybko zaowocują w ilości odwiedzin strony internetowej. Im więcej odwiedzin strony tym większe grono potencjalnych klientów rozpoznających prezentowany przez nas produkt lub usługę.