FAQ - Najczęstsze pytania

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Tak. Wszystkie strony / sklepy internetowe wykonane przez Best ID otrzymują podstawową optymalizację pod poprawę pozycji w wynikach Google, jednak dokładna pozycja strony www zależy od bardzo wielu czynników. W przypadku gdy docelowy obszar użytkowników twojej strony  tj. potencjalnych klientów jest bardzo obszerny i posiada dużą ilość konkurencji koniecznym będzie skorzystanie z usług SEO lub Google Ads.

Tak. Do każdej tworzonej przez Best ID strony możemy dodać poprzez specjalną aplikację dowolną ilość wersji językowych. W przypadku jeśli klient nie dysponuje własnymi tłumaczeniami teksu możemy polecić profesjonalnych tłumaczy współpracujących z naszą firmą.

Tak. Wszystkie wykonywane przez nas nowe strony internetowe są dostosowywane do obsługi różnego rodzaju urządzeń mobilnych. Umiejętność wykrywania przez stronę internetową rozdzielczości urządzenia nazywa się responsywnością. Responsywność strony jest jednym z wielu czynników sprawdzanych przez wyszukiwarkę Google w czasie ustalania pozycji strony. Strony nie posiadające tej funkcji tą obecnie wręcz pomijane. 

Tak. Tworzone przez nas strony internetowe wyposażone są w bardzo wygodny system edytowania treści oraz grafiki. Każdy z naszych klientów otrzymuje przejrzyste instrukcje dokonywania zmian.

Każdą stronę wykonujemy etapami i na każdym etapie przedstawiamy klientowi do akceptacji. Zmiany odnośnie strony mogą być zgłaszane przy kończeniu każdego z etapów i mogą dotyczyć tylko danego etapu. Nie ma np. możliwości zgłoszenia nowej całkowicie koncepcji przy 90% wykonanej strony. Nie ma natomiast limitu ilości zmian zgłaszanych na poszczególnych etapach. Robimy wszystko ażeby klient był usatysfakcjonowany z rezultatów naszej pracy. 

Nie. Wykonanie strony internetowej jest usługą krótko terminową zakończoną przekazaniem klientowi gotowej witryny będącej odtąd jego własnością. Jednak aby strona internetowa mogła być wyświetlana w internecie koniecznym jest wykupienie domeny (adresu strony) oraz miejsca na serwerze. Domenę i serwer można wykupić u dowolnego operatora lub wykupić w naszej firmie.

Wszystko zależy od rozmiarów strony tj. ilości stron, funkcji dodatkowych oraz komunikacji 🙂 i kształtuje się pomiędzy 3 dni do 6 tygodni.

Koszt wykonania strony www każdorazowo ustalamy indywidualnie z klientem. Wszystko zależy od wielkości strony i przewidywanych funkcji. W celu uzyskania szczegółowej, bezpłatnej i niezobowiązującej wyceny prosimy o kontakt.

Jeśli któraś z firm SEO tak twierdzi to zwyczajnie nie traktuje uczciwie swojego klienta. Nikt nie może zagwarantować ponieważ żadna firma zajmująca się pozycjonowaniem stron nie kontroluje robotów Google a jedynie dokonuje różnych czynności które sprawiają, że dana strona jest lepiej postrzegana przez wyszukiwarkę. To jest dokładnie taka sama zasada jak chociażby z lekarzem, który nie może zagwarantować pacjentowi braku chorób w przyszłości czy mechanikiem, który miałby zagwarantować bezawaryjność pojazdu.  

Firma SEO dokonuje więc zatem czynności, które powinny znacznie poprawić pozycję strony ale nie może jednoznacznie z chwilą podpisania umowy przewidzieć dokładnej pozycji strony na wpisywane w Google hasła.

Koszty związane z pozycjonowaniem strony internetowej zależą od wielu czynników m.in. od ilości i konkurencyjności słów kluczowych oraz jakości samej witryny. W celu uzyskania szczegółowej, bezpłatnej i niezobowiązującej wyceny prosimy o kontakt.

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej przekłada się na wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Większa widoczność w wyszukiwarce Google to większa ilość odwiedzających naszą stronę internetową. Większa ilość odwiedzających to … i tak dalej.

Poprawa pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania Google oraz Google Ads to dwie różne odmiany reklam. Jedna naturalna, długo zdobywana, druga płatna z efektami niemal natychmiastowymi. Pozycjonowanie strony daje efekt długo falowy. Dłużej musimy czekać na wyniki naszej pracy, ale rezultat jest lepszy ponieważ znaczna grupa użytkowników odrzuca firmy znajdywane przez reklamę ufając bardziej stronom znajdywanym w naturalnym wyszukiwaniu. Która z metod jest skuteczniejsza? Najlepiej stosować obie jednocześnie. Obie spowodują na swój odmienny sposób wzrost wejść na stronę. A wybór powinniśmy uzasadnić jedynie dostępnymi finansami. 

Wspólnie zmierzajmy

do obranego celu

Jeśli na powyższej stronie nie odnalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, 

skontaktuj się z nami. Z przyjemnością odpowiemy i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.