Reklama
Google Ads

Reklama Google Ads (dawniej Google AdWords) to system stworzony przez najpopularniejszą przeglądarkę w 2000 roku umożliwiający wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google oraz na stronach internetowych współpracujących w ramach Google AdSence. Wykorzystując tą formę reklamy nie musimy długo czekać na efekty tak jak w przypadku pozycjonowania stron internetowych. Pierwsze wzrosty odwiedzin naszej strony zaobserwujemy już w pierwszych dniach kampanii dlatego jest ona chętnie wykorzystywana zarówno przez duże korporacje jak i rozpoczynające start up-y.  

Reklama Google Ads

czy pozycjonowanie stron internetowych?

Czy jest uzasadnienie stosowania Google Ads w sytuacji kiedy np. zainwestowaliśmy w pozycjonowanie strony WWW? Zdecydowanie tak!

Nawet w sytuacji, kiedy słowa kluczowe naszej strony internetowej zajmują odpowiednio wysokie pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania Google? Jeszcze raz tak!

Połączenie wysokiej pozycji organicznej i linków sponsorowanych sprawi, że pozyskamy jeszcze większe grono potencjalnych klientów. Pewna grupa internautów korzystając z wyszukiwarki Google wybiera strony znajdujące się najwyżej – reklamy Google Ads – inni omijają reklamy wybierając firmy znajdujące się wysoko, ale naturalnie.    

 

Linki sponsorowane

W ramach kampanii Google Ads przygotujemy dla Ciebie reklamę w formie tekstowej. Zawierać ona będzie link do Twojej strony internetowej. Twoja strona będzie widoczna nad naturalnymi wynikami wyszukiwania Google. Wybierzemy najtrafniejsze słowa kluczowe używane do wyszukiwania firm z Twojej branży.

Reklama Display

W ramach tego rodzaju kampanii Google Ads przygotujemy dla Ciebie baner, tj. reklamę graficzną ukierunkowaną na dotarcie do konkretnej grupy użytkowników internetu. Wybierając ten rodzaj reklamy Twoja firma zyskuje podwójnie. W tym samym czasie prowadzone są działania mające na celu zwiększenie ilości sprzedażowej oraz zwiększenia rozpoznawalności np. przez zawarcie logo.

Remarketing

Usługa podpowiada potencjalnemu klientowi Twoją stronę. Jest to rodzaj reklamy Google Ads nastawiony na użytkowników internetu, którzy poznali już poznali Twoją stronę ale być może nie skorzystali z oferowanych usług. Reklama podąża w internecie ich śladem, przypomina Twoją firmę i przekonuje do ponownego rozważenia oferty, z którą użytkownik został już wcześniej zapoznany.